Què passaria si les empreses d’inserció apareguessin en ‘prime time’?

“Els comunicadors i comunicadores ens trobem, massa sovint, amb la necessitat de barallar-nos per aconseguir petits espais dins l’agenda mediàtica actual. És una lluita desigual, perquè els mitjans de comunicació, pressionats pels índexs d’audiència, tendeixen a prioritzar històries cridaneres, casos extrems o titulars impactants que asseguren clics i minuts d’atenció. Aquesta dinàmica fa que realitats importants per a la cohesió social i el benestar col·lectiu quedin relegades a un segon pla o, senzillament, invisibilitzades”.

Ana Rubió Jiménez és graduada en Periodisme i Humanitats. Autora del documental El més petit de tots,  creu en la memòria històrica com a eina per transformar el món. Actualment, és redactora del Diari el Jardí, coordinadora del Festival Kapura i responsable de comunicació de FEICAT – Empreses d’Inserció.

Llegeix l’article complet al Social.cat

 

Darreres notícies


Translate »