06 oct. Què passaria si les empreses d’inserció apareguessin en ‘prime time’?
“Els comunicadors i comunicadores ens trobem, massa sovint, amb la necessitat de barallar-nos per aconseguir petits espais dins l’agenda mediàtica actual. És una lluita desigual, perquè els mitjans de comunicació, pressionats pels índexs d’audiència, tendeixen a prioritzar històries cridaneres, casos extrems o titulars impactants que asseguren clics i minuts d’atenció. Aquesta dinàmica fa que realitats importants per a la cohesió social i el benestar col·lectiu quedin relegades a un segon pla o, senzillament, invisibilitzades”.
Ana Rubió Jiménez és graduada en Periodisme i Humanitats. Autora del documental El més petit de tots, creu en la memòria històrica com a eina per transformar el món. Actualment, és redactora del Diari el Jardí, coordinadora del Festival Kapura i responsable de comunicació de FEICAT – Empreses d’Inserció.
Llegeix l’article complet al Social.cat
Darreres notícies
-
Què passaria si les empreses d’inserció apareguessin en ‘prime time’?
“Els comunicadors i comunicadores ens trobem, massa sovint, amb la necessitat de barallar-nos per aconseguir petits espais dins l’agenda mediàtica actual. És una lluita desigual, perquè els mitj...
-
El fulletó informatiu de FEICAT per explicar què són les E.I.
Des de FEICAT, la Federació d’Empreses d’Inserció de Catalunya, creiem que és fonamental fer visible la tasca que les empreses d’inserció duen a terme, així com el seu valor social. Per això, he...