Tot el que et cal saber per fer una bona licitació per a l’administració

La contractació pública és un dels procediments habituals que fan servir les administracions en la provisió de serveis públics d’atenció a les persones. En aquest context, aquelles organitzacions socials que volen intervenir-hi han de presentar projectes i competir amb altres operadores en un mercat ampli i complex. 

Per tal d’agilitzar aquesta tasca, FEICAT, juntament amb altres 4 entitats, ha impulsat la creació de la guia “Comença a licitar”, un instrument d’informació i assessorament per a totes les persones i organismes de l’economia social i solidària. La guia vol promocionar una comprensió clara i completa del procés de licitació en l’àmbit de la contractació pública, així com oferir consells pràctics i estratègics per a la preparació de propostes exitoses. 

El document s’organitza de la següent manera:

  1. Nomenclàtor: t’expliquem tots els conceptes que necessites per entendre aquest procediment legal.
  2. Procés de licitació: analitzem el procés de licitació per a empreses a partir de les preguntes més importants com: quina és la normativa que cal conèixer, on es poden trobar les licitacions, quins són els requisits bàsics… En aquesta secció, també repassem quina informació facilita l’administració i com pot ser utilitzada per a la redacció de propostes així com quins són els criteris d’avaluació. 
  3. Estratègies i aspectes clau: et proposem un recorregut estratègic per estar sempre preparat a l’hora d’efectuar una licitació. Sintetitzem quins són els aspectes clau per a la preparació de propostes econòmiques i quins criteris de valor predominen. 
  4. Errors més freqüents: dels errors també se n’aprèn; els revisem per reduir-los al màxim. 
  5. FAQ: un seguit de respostes a les qüestions més comunes relacionades amb la contractació pública per a organitzacions i empreses de l’ESS.

 

Descarregat la Guia

 

Darreres notícies


Translate »